
Vi søker flere dyktige frontend utviklere!
Vi opplever stor etterspørsel etter vår digitale kompetanse og søker etter dyktige frontend utviklere!
Tenk annerledes – tenk sammen
Enten det er en ny app vi er stolte av, kommunikasjon og design som forandrer verden litt, eller et seminar vi inviterer til; her kan du lese om hva som rører seg i kommunikasjonshuset Dinamo.
Vi opplever stor etterspørsel etter vår digitale kompetanse og søker etter dyktige frontend utviklere!
Sammen med Blindeforbundet har vi utviklet det nye kommunikasjonskonseptet "Å bli sett er viktigere enn å se". I disse dager tas konseptet ut i filmer, printannonser, sosiale medier og radio. Kampanjefilmen "Pappa pappa!" er sett av over 1 million mennesker på 4 uker.
Det sikreste vårtegnet er endelig her: Vårt nye praksisteam startet denne uka!
Dinamo Design har fått mange bra kunder og morsomme prosjekter den siste tiden. Nå trenger vi flere flinke designere!
Morten Håvik ble i dag kåret til en av årets DOGA-Merket Nykommere. Morten vant for sitt prosjekt Punkt Kartserie. Et prosjekt som kobler det analoge og taktile med det digitale og abstrakte.
19. oktober hadde Dinamo det unge ledertalentet Ida Samira Øglænd (18) som sjef. Vi var nemlig utvalgt til å være med på Leder for en dag, der 30 unge talenter ”skygger” hver sin toppleder. Det årlige arrangementet er i regi av Ungt Entreprenørskap og ManpowerGroup.
Den norske utstyrsleverandøren Sweet Protection har høye ambisjoner om både vekst og internasjonal ekspansjon. For å spisse posisjoneringen ytterligere har selskapet inngått et samarbeid med Dinamo.
Dinamo styrker rådgiverrekka med ny ansatt i PR, Ida Spjelkavik. Allerede før valgresultatet var klart, visste den nye rådgiveren, at hun skulle skifte beite.
Tonje Jæger er nyansatt seniorrådgiver hos Dinamo Design. Hun kommer fra stillingen som kreativ leder i Scandinavian Design Group.
Dinamo er inne i en vekstperiode og har ansatt Tor Arnø fra Geelmuyden Kiese som ny seniorrådgiver. Han får følge av Pernilla Forsman, et supertalent som kommer rett fra PR-studier på Høgskolen i Volda .
Dinamo utvikler strategier, ideer og løsninger som skaper begeistring, engasjement og resultater – i betalte, fortjente og egne medier. Digitalt eller analogt, tradisjonelt eller langt utenfor boksen; vi jobber alltid etter samme filosofi. Kommunikasjonen skal oppleves sann og relevant og skape verdier for avsenderen. Her finner du et utvalg jobber vi er stolte av.
Vi skaper merkevareopplevelser gjennom identitetsdesign, servicedesign og retail/pakningsdesign. Vårt digitale arbeid bringer det hele sammen. Kort sagt hjelper vi merkevarer å avdekke hva som er spesielt og annerledes ved dem og hjelper våre kunder med å skape endring og engasjere sine kunder.
Vi mener en merkevares løfte skal være enkelt og engasjerende. Det er derfor vi fokuserer på å skape sterke ideer som evner å drive frem historier og føre til endring.