Målrettet utvikling mot posisjoner som skaper resultater.
Ha en god plan i bunn, en merkevarestrategi
Utvikling av en av en slik plan innebærer å arbeide bevisst med hvordan et merke skal utvikles og styres over tid for å oppnå størst mulig verdi og konkurransekraft. Posisjonering er kjernen, det handler om å beslutte hvilke assosiasjoner som skal knyttes til kommunikasjonen, og hvilke fordelaktige forventninger en skal skape.
Finn din plass, vær synlig og foretrukket
Det handler om å ta en posisjon, skape et image og bli foretrukket fremfor andre aktører. Dinamo definerer konkurransearenaer, mål og sentrale suksesskriterier (KPIer). God merkevarebygging handler om å ha et klart og attraktivt målbilde for merkevaren, og et sentralt verktøy for å sikre at man drar merkevaren i den retningen man ønsker.
Navn, identitet og treffende budskap
Merkevaren tas ut i en plan som også ofte fører til valg av navn, visuell identitet og ikke minst hvordan den skal kommuniseres og i hvilke flater.
Try hitting the tab key and notice how the focus stays within the modal itself. Also, esc to close modal.
Takk for at du meldte deg på Dinamonday. Faglig hilsen fra oss i Dinamo!
Dina monday
Kontekst, eller sammenhengen noen befinner seg i, kan være erfaringsmessig, språklig, kulturelt, sosialt og situasjonsbetinget. Hvordan tilfredsstille brukerne fra deres kontekstuelle ståsted?
Bjørn Tore Stig setter søkelys på kontekstuelt webdesign.
Den første mandagen i måneden tar vi opp viktige temaer og hvert kvartal inviterer vi til digitale til fagmøter. Meld deg på Dinamonday så holder du deg oppdatert på alt.
Dinamonday gir deg inspirasjon rett i innboksen. Nyttig kunnskap om viktige temaer annenhver mandag og digitale fagmøter hvert kvartal.
Kontekst, eller sammenhengen noen befinner seg i, kan være erfaringsmessig, språklig, kulturelt, sosialt og situasjonsbetinget.
Hvordan tilfredsstille brukerne fra deres kontekstuelle ståsted?
Bjørn Tore Stig setter søkelys på kontekstuelt webdesign.