Krise- og mediehåndtering
Et omdømme bygges over tid, men kan enkelt svekkes. Ha en plan for når krisen treffer.
Et omdømme bygges over tid, men kan enkelt svekkes. Ha en plan for når krisen treffer.
Det er lite man kan gjøre for å forebygge en krise, men vi kan planlegge for hvordan organisasjonen skal håndtere den. Dette arbeidet kan aldri starte tidlig nok, og krever at du trener jevnlig. Ofte fører dårlig krisehåndtering og svak kommunikasjon til et større omdømmetap enn hendelsen i seg selv.
Mange tenker at kriser kun er eksterne. For oss er din organisasjons sterkeste ambassadører dine egne. Tar du hånd om dine egne ansatte først, har du flere lagspillere som sammen kan håndtere en krise.
Dinamos rådgivere kan bistå med utvikling av kommunikasjonsstrategi, beredskapsplaner, analyser, simuleringsøvelser, medietrening, og rådgivning før, under og etter en krise. Og ikke minst kan vi bistå med ekstra hender når det står på som verst, noe som er viktig dersom krisen blir langvarig.
Relaterte tjenester:
Try hitting the tab
key and notice how the focus stays within the modal itself. Also, esc
to close modal.
Takk for at du meldte deg på Dinamonday. Faglig hilsen fra oss i Dinamo!
Dina
monday
Kontekst, eller sammenhengen noen befinner seg i, kan være erfaringsmessig, språklig, kulturelt, sosialt og situasjonsbetinget. Hvordan tilfredsstille brukerne fra deres kontekstuelle ståsted?
Bjørn Tore Stig setter søkelys på kontekstuelt webdesign.
En mandag i måneden tar vi opp viktige temaer og hvert kvartal inviterer vi til digitale til fagmøter. Meld deg på Dinamonday så holder du deg oppdatert på alt.
Dinamonday gir deg inspirasjon rett i innboksen. Nyttig kunnskap om viktige temaer hver måned og digitale fagmøter hvert kvartal.
Kontekst, eller sammenhengen noen befinner seg i, kan være erfaringsmessig, språklig, kulturelt, sosialt og situasjonsbetinget.
Hvordan tilfredsstille brukerne fra deres kontekstuelle ståsted?
Bjørn Tore Stig setter søkelys på kontekstuelt webdesign.