Live to play another day
Sweet Protection og Dinamo åpner sykkelsesongen
Dinamos arbeid med å løfte og videreutvikle merkevaren Sweet Protection fortsetter, denne gangen langs landeveien på sykkelsetet.
Live to play another day
Dinamos arbeid med å løfte og videreutvikle merkevaren Sweet Protection fortsetter, denne gangen langs landeveien på sykkelsetet.
Utstyrsleverandøren ønsker nå å styrke sin posisjon innen landeveissegmentet, og har utviklet en rekke nye hjelmmodeller som lanseres i disse dager. Dette markeres blant annet med en helt ny kampanjefilm, der vi følger en kompisgjeng som utforsker fjellene i Røldal fra sykkelsetet. Filmen følger det samme taktskiftet som Dinamo etablerte i forrige sesong, der man i større grad enn tidligere fokuserer på det sosiale aspektet.
– Du er alene på sykkelsetet, og må jobbe med deg selv for å komme deg opp de tøffeste bakkene. Det er spennende å pushe seg selv og utstyret sitt til det ekstreme, men det er alltid litt ekstra spesielt å pushe seg sammen med noen. Og det ønsket vi å få frem her. Det var gøy at gutta kjente hverandre så godt fra før. Å få dem til å jage hverandre rundt i fjellene var ikke noe problem, sier det kreative teamet i Dinamo, Øivind Kristiansen og Helge Svendsen.
– Sweet Protection ønsket å fortelle en litt annen type historie innen landeveissykling, hvor vi ville kombinere et visuelt uttrykk med en relevant historiefortelling. Vi fortsetter å gi mening til konseptet «Live to play another day» – denne gang gjennom en kompisgjeng på sykkeltur. Vi er svært godt fornøyd med resultatet, som viser fram Sweet Protection på en måte som passer merkevaren veldig godt og som vi vil bygge videre på, sier Christian Erga, markedssjef i Sweet Protection.
Try hitting the tab
key and notice how the focus stays within the modal itself. Also, esc
to close modal.
Takk for at du meldte deg på Dinamonday. Faglig hilsen fra oss i Dinamo!
Dina
monday
Dinamo har levert design som endrer, kommunikasjon som engasjerer og smarte digitale løsninger i over 25 år. Hvordan effektivt markedsføre og selge produkter og tjenester i 2022?
Hølje Tefre og resten av Dinamo inviterer til flere relevante temaer utover høsten.
En mandag i måneden tar vi opp viktige temaer og hvert kvartal inviterer vi til digitale til fagmøter. Meld deg på Dinamonday så holder du deg oppdatert på alt.
Dinamonday gir deg inspirasjon rett i innboksen. Nyttig kunnskap om viktige temaer hver måned og digitale fagmøter hvert kvartal.
Dinamo har levert design som endrer, kommunikasjon som engasjerer og smarte digitale løsninger i over 25 år. Mye har forandret seg og vi ser stadig nye muligheter.
Hvordan effektivt markedsføre og selge produkter og tjenester i 2023?
Hølje Tefre og resten av Dinamo inviterer til flere relevante temaer utover høsten.