Konsept og film for Proviso

Scroll down

Oppgave

Proviso hjelper bedrifter med alt det administrative når man skal lage et arrangement. Med Proviso kan arrangører blant annet sende ut invitasjoner, motta påmeldinger, styre innsjekk under arrangementet og sørge for evaluering i etterkant.

Dinamo fikk i oppgave å utvikle et kommunikasjonskonsept, og som en del av det oppdaterte vi den visuelle profilen og laget en profilfilm til bruk på egne nettsider og i salgspresentasjoner.

 

Løsning

Vi ønsket å legge vekt på at Proviso hjelper arrangøren – den som har fått det store og ofte krevende oppdraget å lage et arrangement på vegne på bedriften sin. Vi laget derfor konseptet «Når mennesker skal møtes».  Med konseptet ønsket vi å flytte fokuset fra teknologi og funksjoner, og heller vise at Proviso vet hva det innebærer å lage et arrangement. Når kundene bruker Proviso faller alle detaljene på plass, slik at mennesker kan møtes og få en god opplevelse sammen.

Vi laget en film som skal gi en smakebit på det Proviso tilbyr, og vise arrangører at å gjennomføre et arrangement er enkelt med Proviso.

 

Resultat

Etter innføringen av nytt kommunikasjonskonsept, strategi og oppdatert visuell profil har Proviso hatt en tredobling av nye kunder og dobling av leads. Samarbeidet er en suksess.

Medvirkende
Filmproduksjon: Sheriff Film Company
Regi: Henrik Zwart

Del på

Proviso - DinamoDinamo