LOfavør tannhelseforsikring

Scroll down

En plutselig utgift på pinne

Kampanje for LOfavør

 

 

Bakgrunn

Alle vet at man bør gå jevnlig til tannlegen, men mange av oss utsetter det i det lengste.
Men så ryker plutselig hjørnetanna, og da blir det fort dyrt. Tannlegeutgifter er faktisk en av de største, uforutsette utgiftene for mange, og hvert år er det 140 000 nordmenn som ikke har råd til tannlegebehandling.

LOfavør tilbyr derfor en tannhelseforsikring som utfyller velferdsordningene og refusjonsordningene fra det offentlige. Dinamo fikk oppgave å lage en kampanje for å øke kjennskapen til forsikringen som er relativt ny i markedet.

Løsning

Til kampanjen laget vi annonser der fotografi illustrer akkurat hvorfor man bør ha tannhelseforsikring. Sammen med fotograf Catharina Caprino laget vi fem stilleben, som vi vil påstå gjør at du får litt vondt i tennene av å se på. For at annonsene skulle kunne brukes hele året, er motivene er inspirert av ulike høytider og matretter der det fort kan ryke en tann. For det er faktisk ikke mer enn et lite, uskyldig sukkertøy som skal til.

Bidragsytere

Fotograf: Catharina Caprino fra Hest Agentur
Matstylist: Anne Mæhlum / annepanne.no

Del på

LOfavør tannhelseforsikring - DinamoDinamo