
Er DU forsikret mot romvesen?
Fun facts fra LOfavør


Er DU forsikret mot romvesen?
LOfavør tilbyr et bredt spekter av fordeler til alle som er medlem av et LO-forbund. Det er alt fra forsikringer, banktjenester, hotell, leiebil, feirer, teaterbilletter og Tusenfryd. Dinamo fikk oppgaven å lage et always-on-konsept til radio og sosiale medier, slik at LOfavør enkelt kunne fortelle om alle de ulike medlemsfordelene sine.
Fun facts er en utømmelig kilde til moro – det finnes kuriosa om nesten alt! Og siden LOfavør tilbyr rabatt på alt fra badeland til eiendomsmegling, laget vi konseptet: Fun facts fra LOfavør. Petter Schjerven presenterer fun factene, og dramatiseringene er utført av skuespillere Janne Heltberg, Marika Enstad, Bjørn Myrene og Christoffer Staib.
Dinamo laget også et visuelt konsept til Instagram. Fun facts er ofte absurde og rare, og ved å bruke kollasj som grep kunne vi leke oss med ulike måter å illustrere faktaene på.
Med Fun facts fra LOfavør lærer du kanskje noe nytt, blir litt underholdt og blir litt bedre kjent med alt LOfavør har å tilby.
Produksjonsselskap: BådeOg
Regi: Eskil Paus
Lyddesigner: Magnus Andersen
Produsent: Elisabeth Andonov
Animasjon: 3rdfloor
Try hitting the tab
key and notice how the focus stays within the modal itself. Also, esc
to close modal.
Takk for at du meldte deg på Dinamonday. Faglig hilsen fra oss i Dinamo!
Dina
monday
Kontekst, eller sammenhengen noen befinner seg i, kan være erfaringsmessig, språklig, kulturelt, sosialt og situasjonsbetinget. Hvordan tilfredsstille brukerne fra deres kontekstuelle ståsted?
Bjørn Tore Stig setter søkelys på kontekstuelt webdesign.
En mandag i måneden tar vi opp viktige temaer og hvert kvartal inviterer vi til digitale til fagmøter. Meld deg på Dinamonday så holder du deg oppdatert på alt.
Dinamonday gir deg inspirasjon rett i innboksen. Nyttig kunnskap om viktige temaer hver måned og digitale fagmøter hvert kvartal.
Kontekst, eller sammenhengen noen befinner seg i, kan være erfaringsmessig, språklig, kulturelt, sosialt og situasjonsbetinget.
Hvordan tilfredsstille brukerne fra deres kontekstuelle ståsted?
Bjørn Tore Stig setter søkelys på kontekstuelt webdesign.