I takt med tiden

Høyskolen Kristiania har en rekke fagprogrammer, som må utvikles i takt med digitale endringer. Dinamo har bistått på flere områder.

Kontaktpersoner

Studieretningers tilbud må være i tråd med hva elevene har behov for å lære når de skal ut i arbeidslivet. De som vet aller best hva man har behov for er arbeidsgiverne, slike som oss i Dinamo.

I studiene for grafisk design har Dinamo bistått med opplegg og gjennomføring av undervisning i digital forretningsstrategi, interaksjonsdesign, digitale konsepter og webutvikling.

Elever må ha kompetanse som er relevant når de skal ut i arbeidslivet.

Skolens studietilbud ble også utviklet med et helt nytt studieprogram for webdesign og webutvikling. Dinamo bisto sentralt med faglig utvikling av fagplaner for de nye studiene.

Dinamo har også bistått Høyskolen Kristiania med interaksjonsdesign og prosjektledelse av deres nye nettsider.

Andre gode resultater

Se flere Arbeider