Fargerike og fokus på faget

Teamet bak De Lilla har over 20 års erfaring i oppussingsbransjen. De startet som Håndverk1000, men endret navn og profil i 2014. Etter skiftet har de doblet omsetning og resultat hvert år!

Kontaktpersoner

De Lilla startet med den filosofi at de kunne strukturere seg i en bransje som er preget av mange små aktører i et marked med mye svart arbeid. Verdien lå i å ha alle håndverksfagene under en paraply og god prosjektledelse med ett kontaktpunkt for kundene. 

Logo og profil

I 2014 skiftet de navn fra Håndverk1000 til De Lilla. Målet var å bli mer synlig ved å skille seg ut i en bransje hvor mange er like. Dinamo fikk oppgaven med å utvikle en ny grafisk profil og nettsted.

Bilen som markedsføringskanal

Dinamo designet visuell profil og nettsted. Bilene og andre elementer ble designet for god synlighet og gjenkjennelse.

Nok et nytt nettsted med nytt innhold

I 2018 ble nettstedet redesignet. Mandatet for redesignet var dypere tilrettelegging for mobile medier og større vekt på innhold. DICE utviklet en ny innholdsplan, hvor fornøyde kunder skulle stå frem å fortelle sin historie. Disse brukerhistoriene har vist seg veldig effektive.

Brukerhistoriene ble skrevet av Dinamo etter intervju med De Lillas kunder. Bilder og video ble også gjort av Dinamo. Referansene publiseres kvartalsvis på nettstedet og samtidig i sosiale medier.

Nettbrett og telefon er de mest populære mediene til De Lilla. Nettstedet er derfor designet med mobile flater som hovedmedium.

Andre gode resultater

Se flere Arbeider