Yrkesfagkampanje for Veidekke

Norge trenger stadig flere fagarbeidere, og sammen med Veidekke har Dinamo Reklame i flere år utviklet kampanjer for å løfte statusen til yrkesfag, og da spesielt bygg- og anleggsfag.

Kontaktpersoner

Antall jenter som søker bygg- og anleggsteknikk på videregående har doblet seg på ti år. Det ville Veidekke markere med en kampanje for å vise frem noen av de som har tatt dette tøffe valget. Takke alle de jentene som er med på å bygge fremtiden, og oppfordre flere til å følge etter nå som søknadsfristen for videregående skole nærmer seg. Kampanjen består av en action-film fra byggeplass og et løp på sosiale medier der influenser Viktoria Skau møter tre av jentene som jobber i Veidekke. Hun får se hvordan det er å være lærling, men møter også jentene utenom jobb og tar de med seg på spøkelsesjakt i Bergen.

Link til selve Youtube-videoen

Annonser

smiley

Takk for at du meldte deg på Dinamonday. Faglig hilsen fra oss i Dinamo!