wildwins office 2016 key Office 2016 Product Key Office Professional Plus 2016 Key validkeyshop cheap-windows-10-product-key
Lukk

Publisert - 12.Februar 2016

Gull til Dinamo i Max Marketing Mix 2016

Dinamo vant i går kveld Gull i Max Marketing Mix 2016, for Kripos-Kampanjen "Hvor lite skal du finne deg i?". Gullet ble vunnet i kategorien sosiale tjenester, skoler og organisasjoner. Kampanjen har fått stor nasjonal oppmerksomhet, og både resultatene og opinionevalueringen ble trukket frem av juryen.

Kampanjen er utarbeidet for Kripos og er et resultat av en konkurranse vi vant. Kampanjen er utviklet i tråd med handlingsplan mot vold i nære relasjoner – et liv uten vold.

– Kampanjen skal tydeliggjøre for alle at politiet og samfunnet forstår menneskene og ofrene like mye som at de har ansvaret for å stoppe ulovligheter, gi beskyttelse og straffeforfølge overgripere. Vold i nære relasjoner er ikke en privatsak, men et samfunnsansvar, sier vår konseptutvikler og tekstforfatter, Ivar Vereide.

Kampanjen innebærer plakater, filmer og kampanjesiden, hvorlite.no. Filmen viser et ungt par der kvinnen opplever at den herlige følelsen av forelskelse i begynnelsen gradvis utvikler seg til noe annet. Filmen handler ikke om hva som er ulovlig vold, men på hvilke faretegn du skal være på vakt ovenfor tidlig i et forhold.

Andre deler av kampanjen fokuserer på at det faktisk er norsk lov og ikke et annet lands kultur og tradisjoner som setter grenser for hva du skal finne deg i. Eller at et barn som er vitne til vold traumatiseres raskt for resten av livet, selv om det ikke er utsatt for vold. Kampanjesiten hvorlite.no henvender seg altså til to viktige segmenter: De som er utsatt for vold og de som er nysgjerrige på problemstillingen.

Vi er stolte av kampanjen og for å ha fått lov til å samarbeide med Kripos om å forebygge vold i nære relasjoner. Et viktig oppdrag, med et sterkt budskap. Det er en menneskerett å leve i et forhold uten frykt.

Nysgjerrig på kampanjen? Her kan du lese mer og se filmen – www.hvorlite.no

Temaet fra Dinamo som har jobbet med kampanjen er
AD: Angelica Askvik, Reidun Solvik.
Tekst/konsept: Ivar Vereide
Rådgivere: Tove Bø Laundal, Tor Asbjørn Hegge,
Prosjektleder: Hanne Løchen
Formgiver: Kate Hagen
Webdesign: Hanne Martinsen
Utviklere: Terje Karlsen, Marius Gratte
Digital rådgiver: Christian W Thoresen
PR/Sosiale medier: Christina Tellefsen
Repro og grafisk produksjon: Roger og Jan
Foto: Massimo Leardini
Film: Babusjka v/ Thomas Anker og Håkon Sørensen