wildwins office 2016 key Office 2016 Product Key Office Professional Plus 2016 Key validkeyshop cheap-windows-10-product-key

Vi søker kreativt team

Vi er på jakt etter et kreativt team som vil være med å utvikle Dinamo videre. Denne gangen er vi på utkikk etter et erfarent team som er sterke konseptuelt. Dere må ha lyst på utfordringer og like å ta ansvar.

1 kunde, 3 Gullkorn-nominasjoner

Dinamo har sammen med Veidekke utviklet yrkesfagkampanjen ”Sammen bygger vi fremtiden” og rekrutteringskampanjen ”Har du det som skal til?”. I dag ble det kjent at kampanjene er belønnet med til sammen tre shortlist-nominasjoner i Gullkorn 2016.

Ny rådgiver på plass

Vi har ansatt tidligere generalsekretær i AUF, Marianne Wilhelmsen, som ny rådgiver. Hun skal være med å styrke vår kompetanse innen organisasjonsliv, kampanjearbeid og offentlig sektor.

Nytt kreativt team

Vi vokser videre og har ansatt Øivind Kristiansen og Helge Svendsen som nytt kreativt team. Øivind og Helge er begge utdannet ved Westerdals, og har bred erfaring fra bransjen. På kundelisten har de hatt kjente merkevarer som TINE, Møllers Tran, Posten/Bring, Norsk Rikstoto, TV2, Ringnes, Diplom-Is, Butinox, og Statoil Fuel & Retail.

Dinamo med storsatsing på SEO

Vi kunngjør i dag kjøpet av SEO-byrået Digitalfjord. Oppkjøpet resulterer i et helt nytt selskap, med navnet Dinamo Performance. Det nye byrået vil tilby et unikt og sammensatt SEO-produkt - fra den innledende analysen og hele veien til resultat og rapportering.

Dinamoer vender tilbake

Den erfarne rådgiveren, Elin Ytterdahl Tohje vender tilbake til oss etter nesten tre år som informasjonsdirektør i Nortura. Hos oss vil Elin tiltre rollen som seniorrådgiver.

Henrik Berg Slang blir Dinamoer

Henrik Berg Slang kommer til oss fra MK Norway, der han har jobbet som kreatør og tekstforfatter for blant andre Mitsubishi, Blue Dragon, Lerum og RFSU. I Dinamo skal Henrik jobbe sammen med Hanne Martinsen.

Dinamo med viktig og sterk kampanje

Justisminister Anders Andunsen lanserte i går kampanjen ”Dinutvei.no” om vold i nære relasjoner. Kampanjen er laget av oss, og tre sterke filmer, annonser, utendørs, radio og annet materiell skal markedsføre den nye nasjonale nettportalen dinutvei.no

Gull til Dinamo i Max Marketing Mix 2016

Dinamo vant i går kveld Gull i Max Marketing Mix 2016, for Kripos-Kampanjen "Hvor lite skal du finne deg i?". Gullet ble vunnet i kategorien sosiale tjenester, skoler og organisasjoner. Kampanjen har fått stor nasjonal oppmerksomhet, og både resultatene og opinionevalueringen ble trukket frem av juryen.

Ny kampanje fra Dinamo – Hvor lite skal du finne deg i?

I dag lanserer Kripos kampanjen ”Hvor lite skal du finne deg i?”. Kampanjen vi har utarbeidet for Kripos er et resultat av en konkurranse vi vant og er utviklet i tråd med handlingsplan mot vold i nære relasjoner – et liv uten vold.

Vi har laget ny profil for Samfunnsviterne

Vi har laget ny logo og grafisk profil for Samfunnsviterne. Prosjektet ble utarbeidet over en periode på 9 måneder og den nye profilen ble offentliggjort 10. august.

Norsk Tipping velger Dinamo

Vi har vunnet konkurransen om å levere designtjenester for Norsk Tipping. Oppdraget innebærer blant annet utvikling av de visuelle designelementene til Norsk Tipping og de enkelte spill-merkevarene. Kontraktstiden er på to år, med opsjon på forlengelse med ytterligere 2 år.

Dinamo har vunnet ny rammeavtale

Vi har inngått en rammeavtale for designtjenester med Nasjonalbiblioteket. Rammeavtalen har en varighet på fire år og innebærer design og trykkeritjenester.

Vi flytter til byen!

Etter 18 år på Lagåsen, flytter vi til Oslo 31. august. Våre nye lokaler ligger i Schweigaardsgate 16 midt i Oslo sentrum. Vi gleder oss til å ønske alle våre kunder velkommen til de nye lokalene.

Dinamo danser videre

Dansens Hus, Norges nasjonale scene for samtidsdans, har valgt oss som samarbeidspartner på kommunikasjon.

Dinamo og Eidsvoll 1814 vinner gulltaggen

Vi vant Gull i informasjonskategorien under årets Gulltaggen. Gullet ble vunnet for arbeidet vi har gjort sammen med Eidsvoll 1814 - Demokratisenter for unge. Det interaktive senteret har tidligere høstet ros og skryt fra flere kanter, og ble blant annet belønnet med terningkast 5 av VG.

Dinamo til tjeneste for politiet

Vi vant nylig oppdraget om å utarbeide en informasjonskampanje i regi av politiet for å forebygge og bekjempe vold i nære relasjoner. Prosjektet er et ledd i en tiltakspakke med bakgrunn i regjeringens handlingsplan ”Et liv uten vold (2014-2017)”.

Dinamo fornyer Finanstilsynets visuelle profil

Finanstilsynet har valgt Dinamo som samarbeidspartner på design. Avtalen er på to år, med opsjon på forlengelse.

- Vi gleder oss til et spennende samarbeid med Dinamo – i første omgang knyttet til videreutvikling av vår visuelle profil, samt utvikling av flere av våre publikasjoner, sier kommunikasjonsdirektør Kjetil Karsrud i Finanstilsynet.

Vi styrker staben ytterligere

I dag begynner Tor Asbjørn Hegge som ny rådgiver hos oss. Hegge kommer fra stillingen som markedssjef i Aktiv Eiendomsmegling, og har ni års fartstid fra Eika Gruppen. Han føyer seg dermed inn i rekken av nyansettelser på Lagåsen den siste tiden.

Dinamo vinner nytt oppdrag

Lille julaften ble det klart at Dinamo har vunnet et spennende oppdrag for Lavenergiprogrammet. Lavenergiprogrammet er et tiårig samarbeid mellom statlige etater og byggenæringen som skal bidra til økt kompetanse i energieffektivisering og omlegging til fornybare energikilder. Dinamo skal produsere innhold til deres nyhetsbrev i 2015.

Ny Rådgiver på Lagåsen

Denne uken begynner vår nye rådgiver og innholdsprodusent Elena Solberg. Elena skal jobbe med kunder innenfor fagområdene PR og Magazine. - Jeg gleder meg til å jobbe med et bredt spekter av kunder i et inspirerende og dynamisk miljø på Lagåsen, sier Elena.

GULL OG DIPLOM TIL DINAMO DESIGN

Våre designere vant både Gull og Diplom i årets Visuelt-2014 konkurranse. Gull-teamet i kategorien "omgivelsedesign" bestod av Kristine Five Melvær, Kim Frydenlund Grane, Simen Grankel, Alexandra Schou Salbu, Ben Høst, Therese Jacobsen og Kristian Tennebø. I kategorien "pakningdesign" stakk vi i tillegg av med Diplom, her bestod teamet av Ida Ekroll og Kristine Five Melvær. Prosjektleder for gull-teamet var Victoria Salbu, og prosjektleder for Diplom-teamet var Turid Rønningen

Dinamo inngår samarbeidsavtale med Unacast

Dinamo har inngått en preferert samarbeidsavtale med Unacast AS. Unacast har utviklet en plattform for å gi nettbrukere i alle flater relevant og interessant innhold og annonser ved å forstå brukernes oppførsel i den fysiske verden. Fra interaksjoner mellom smarttelefoner og såkalte beacons i den fysiske verden, vil data fra disse interaksjonene kobles i sanntid opp mot forhandlere, medier og annonseplattformer. Frem til i dag har dette kun vært mulig i forhold til kundenes online aktivitet på nettet.

Vellykket seminar i samarbeid med Proactima

Torsdag 18 september gjennomførte vi et frokostseminar på Stratos med fokus på krisekommunikasjon og beredskapsledelse. Seminaret ble gjennomført i samarbeid med vår nye strategiske partner på krisekommunikasjon - Proactima.

To nye på Lagåsen

Vi har gleden av å annonsere to nyansettelser på Lagåsen. Lars-Einar Petterson (39) kommer til Dinamo fra stillingen som Nordic PR Manager i SATS, og Sigmund Malkenes (24) kommer fra informasjons- og markedsføringsstudier ved BI.

Nye Dinamo.no

Dinamo.no har blitt oppgradert og lanseres i dag i ny drakt.

Nye toppnivå-domener endrer Internett

Internett gjennomgår tidenes største endring. Internasjonal presse kaller det “game changer” og “the next big thing”. De nye toplevel domenene vil endre måten vi kommuniserer, hvordan vi bygger merkevarer og de vil tydeliggjøre og styrke merkevarers digitale identitet.



Lederskifte i Dinamo

Administrerende direktør John Arne Medalen slutter i Dinamo. Etter to år som styreleder og seks år som konsernsjef velger han å forlate kommunikasjonshuset og gir stafettpinnen videre til Hølje Tefre.

Min Stemme ble hørt!

Det er 24 år siden sist så mange førstegangsvelgere valgte å bruke stemmeretten sin. 2013 ble året den negative trenden snudde - ti prosentpoeng flere stemte for første gang i år enn i 2009.

Min Stemme 2013

I dag startet kampanjen MIN STEMME 2013 med full trøkk i over 20 av de største avisene i Norge, både på nett og papir. Kampanjen har som mål å inspirere flere – særlig unge – til å bruke stemmeretten, og Dinamo har hatt en sentral rolle i utvikling av både budskap, annonser og nettsider.