wildwins office 2016 key Office 2016 Product Key Office Professional Plus 2016 Key validkeyshop cheap-windows-10-product-key

Bifolk - Honning fra ekte by-bier!

Scroll down

Oppgave

Nordpolen Industrier gir mennesker med fysiske, psykiske eller sosiale utfordringer en jobb og en meningsfylt hverdag. Bier har i mange måneder fløyet inn og ut av kubene plassert på taket deres midt i Oslo. Her har gjengen på Nordpolen både høstet, slynget og tappet nydelig honning fra ekte by-bier!

Vår oppgave var å utvikle navn og design på pakningen til deres nye satsning – egenprodusert honning.

Konsept

Det skulle representere dem og deres sjarm, og samtidig stå ut i butikkhyllen. De ønsket et lekent, urbant og eksklusivt uttrykk. Folk skal ikke kjøpe honningen av sympati, men må gjerne sitte igjen med følelsen av å ha bidratt til noe positivt.

Vår løsning ble å formidle historien om gjengen bak honningen og deres visjon først på innsiden av etiketten, i en tekst om bier i by og folkene på Nordpolen Industrier.

Løsning

Vi valgte navnet «Bifolk» – fagbegrepet for et biesamfunn og de hardtarbeidende biene. Det passet perfekt til gjengen på Nordpolen, og det sjonglerer ”bier” og ”byfolk”. Stripene i designet viderefører dette; bikubeformen, bienes utseende og fotgjengeroverganger.

Emballasjen må enkelt kunne monteres, men i mange steg – så flere får en oppgave i produksjonen. Vi laget en løsning i tre deler. Først et klistremerke, deretter en forseglingen, og til slutt en banderole.

Del på

Bifolk - Honning fra ekte by-bier! - DinamoDinamo