Ledertalent i sjefsstolen hos Dinamo

19. oktober hadde Dinamo det unge ledertalentet Ida Samira Øglænd (18) som sjef. Vi var nemlig utvalgt til å være med på Leder for en dag, der 30 unge talenter ”skygger” hver sin toppleder. Det årlige arrangementet er i regi av Ungt Entreprenørskap og ManpowerGroup.

Dinamo til topps med Sweet Protection

Den norske utstyrsleverandøren Sweet Protection har høye ambisjoner om både vekst og internasjonal ekspansjon. For å spisse posisjoneringen ytterligere har selskapet inngått et samarbeid med Dinamo.

Dinamo er nominert til Årets Byrå for 2. år på rad

I undersøkelsen Årets Byrå der kundene til de enkelte deltagerne gir sin vurdering av kompetanse og samarbeid, er vi ydmyke og takknemlige over å være nominert for 2. år på rad til kanskje den viktigste prisen i enhver bransje – “hva kundene synes.”

Ny film for Helsedirektoratet

Mange holdningskampanjer setter fokus på sykdom og sykdomsrammende, men i den nye filmen fra Helsedirektoratet er det de pårørendes historie som blir synliggjort. Vi har sammen med Racecar laget filmen som skal hjelpe pårørende å bli sett og hørt.

Våre unge lovende

Marthe Lysen (AD), Maria Hagerupsen (tekstforfatter) og Jasemin Folvik Adem (AD) er interns hos oss om dagen. De er godt i gang allerede og sprer både glede og inspirasjon i Grønlands høyeste tverrfaglige kommunikasjonshus.

Vi søker kreativt team

Vi er på jakt etter et kreativt team som vil være med å utvikle Dinamo videre. Denne gangen er vi på utkikk etter et erfarent team som er sterke konseptuelt. Dere må ha lyst på utfordringer og like å ta ansvar.

1 kunde, 3 Gullkorn-nominasjoner

Dinamo har sammen med Veidekke utviklet yrkesfagkampanjen ”Sammen bygger vi fremtiden” og rekrutteringskampanjen ”Har du det som skal til?”. I dag ble det kjent at kampanjene er belønnet med til sammen tre shortlist-nominasjoner i Gullkorn 2016.

Nytt kreativt team

Vi vokser videre og har ansatt Øivind Kristiansen og Helge Svendsen som nytt kreativt team. Øivind og Helge er begge utdannet ved Westerdals, og har bred erfaring fra bransjen. På kundelisten har de hatt kjente merkevarer som TINE, Møllers Tran, Posten/Bring, Norsk Rikstoto, TV2, Ringnes, Diplom-Is, Butinox, og Statoil Fuel & Retail.

Henrik Berg Slang blir Dinamoer

Henrik Berg Slang kommer til oss fra MK Norway, der han har jobbet som kreatør og tekstforfatter for blant andre Mitsubishi, Blue Dragon, Lerum og RFSU. I Dinamo skal Henrik jobbe sammen med Hanne Martinsen.

Dinamo med viktig og sterk kampanje

Justisminister Anders Andunsen lanserte i går kampanjen ”Dinutvei.no” om vold i nære relasjoner. Kampanjen er laget av oss, og tre sterke filmer, annonser, utendørs, radio og annet materiell skal markedsføre den nye nasjonale nettportalen dinutvei.no

Min Stemme ble hørt!

Det er 24 år siden sist så mange førstegangsvelgere valgte å bruke stemmeretten sin. 2013 ble året den negative trenden snudde - ti prosentpoeng flere stemte for første gang i år enn i 2009.

Min Stemme 2013

I dag startet kampanjen MIN STEMME 2013 med full trøkk i over 20 av de største avisene i Norge, både på nett og papir. Kampanjen har som mål å inspirere flere – særlig unge – til å bruke stemmeretten, og Dinamo har hatt en sentral rolle i utvikling av både budskap, annonser og nettsider.