wildwins office 2016 key Office 2016 Product Key Office Professional Plus 2016 Key validkeyshop cheap-windows-10-product-key

Vi søker kreativt team

Vi er på jakt etter et kreativt team som vil være med å utvikle Dinamo videre. Denne gangen er vi på utkikk etter et erfarent team som er sterke konseptuelt. Dere må ha lyst på utfordringer og like å ta ansvar.

1 kunde, 3 Gullkorn-nominasjoner

Dinamo har sammen med Veidekke utviklet yrkesfagkampanjen ”Sammen bygger vi fremtiden” og rekrutteringskampanjen ”Har du det som skal til?”. I dag ble det kjent at kampanjene er belønnet med til sammen tre shortlist-nominasjoner i Gullkorn 2016.

Nytt kreativt team

Vi vokser videre og har ansatt Øivind Kristiansen og Helge Svendsen som nytt kreativt team. Øivind og Helge er begge utdannet ved Westerdals, og har bred erfaring fra bransjen. På kundelisten har de hatt kjente merkevarer som TINE, Møllers Tran, Posten/Bring, Norsk Rikstoto, TV2, Ringnes, Diplom-Is, Butinox, og Statoil Fuel & Retail.

Henrik Berg Slang blir Dinamoer

Henrik Berg Slang kommer til oss fra MK Norway, der han har jobbet som kreatør og tekstforfatter for blant andre Mitsubishi, Blue Dragon, Lerum og RFSU. I Dinamo skal Henrik jobbe sammen med Hanne Martinsen.

Dinamo med viktig og sterk kampanje

Justisminister Anders Andunsen lanserte i går kampanjen ”Dinutvei.no” om vold i nære relasjoner. Kampanjen er laget av oss, og tre sterke filmer, annonser, utendørs, radio og annet materiell skal markedsføre den nye nasjonale nettportalen dinutvei.no

Min Stemme ble hørt!

Det er 24 år siden sist så mange førstegangsvelgere valgte å bruke stemmeretten sin. 2013 ble året den negative trenden snudde - ti prosentpoeng flere stemte for første gang i år enn i 2009.

Min Stemme 2013

I dag startet kampanjen MIN STEMME 2013 med full trøkk i over 20 av de største avisene i Norge, både på nett og papir. Kampanjen har som mål å inspirere flere – særlig unge – til å bruke stemmeretten, og Dinamo har hatt en sentral rolle i utvikling av både budskap, annonser og nettsider.